Viceværten er stoppet

Til beboerne

13. oktober 2018

I har sikkert bemærket, at indenfor de seneste 10 dage har OTIS udskiftet lysrørene i elevatorskaktene.
Vi har nu LED belysning stort set overalt og de foreløbige resultater har bevirket et markant fald i udgiften til elektricitet.
En ekstra bonus er, at LED rør har en holdbarhed, som vi forventer strækker sig over de næste 7-10 år og løbende udskiftning inden da er minimal.

En af disse opgaver med udskiftning af lysrør er en viceværtfunktion.
En opgave som herefter stort set er ikke eksisterende de kommende år.
Primært ud fra denne betragtning blev bestyrelsen enige om, at komme med en forespørgsel til vores vicevært, Otto om reducering af timeforbruget.
Desværre måtte vi konstatere, at han ikke ønskede en reducering af timetallet og dermed lønnedgang, hvorfor han opsagde sit job.
Bestyrelsen er naturligvis kede af, at Otto ikke ønskede at indgå en aftale.

I skrivende stund har bestyrelsen så måttet indgå en aftale med et VVS firma, som løbende
fører tilsyn med vand og varme i vores fyrrum og også vil servicere, såfremt der måtte opstå utætheder i vvs-installationer i vores bebyggelse.
Der er så enkelte andre opgaver, som i mindre omfang måske kræver en håndværker.
Næste bestyrelsesmøde afholdes i begyndelsen af december, hvor bestyrelsen evaluerer
perioden uden vicevært og der tager stilling til, om vi skal søge en ny vicevært.

Bestyrelsen henstiller til, at beboerne kontakter den person i bestyrelsen, som har ansvar for
det område, som henvendelsen drejer sig om. Se på foreningens hjemmeside.
Postkassen i P-kælder ud for nr. 10 og tilsvarende postkasse inde i samme opgang vil ikke
blive tømt.

På vegne bestyrelsen

Tommy Skov

Please Login to Comment.