Program for “ gør det sammen” fredag, den 24. maj 2019
Kl. 10,00 Vi mødes i Fælleshuset og fordeler arbejdsopgaver
Kl. 13,00 Frokost ½ times tid
Kl. 15,30 kaffe og kage
Kl. 16,00 Beredskab og beboere afprøver mini watertubes
Kl. 18,00 Aftensmad fra åben grill
LED lys ….mulig udskiftning af eksisterende belysning og rengøring af glastag over indgange
Lamper over elevatorer samt nødbelysning i elevatorer checkes for aktivitet
Rense afløb i affaldsrum
Blade i P-kælder incl. lyskasser og nedgangsrampe fjernes
Afmontere dele af træbeklædning ved nedkørsel og evt. selv foretage fornøden afdækning med asfalt
Pletrens/spartling vægge i opgangene
Rengøring af fælleshus samt udsmidning af gl. kogegrej og erstattet af nyt
Montering af tætningslister i døre til støjdæmpning
Justering af dørlukkere
Rep. gitter i kælderdøre
Oprydning ved vaskeplads samt rense afløb
Oliering af dørrammer gade -og havedøre samt vinduesrammer fælleshus + værelser
Div. opgaver i haven
Passe køkken med vand, kaffe og kage
Sammen med beredskabsgruppen
afprøve mini watertube, dykpumper mm
samle reoler i beredskabsrummet
oprydning samme sted
Tilmelding er nødvendig, da vi foretager indkøb til bespisning og forberedelse af opgaver
Send en mail eller læg en seddel i postkassen med oplysning om dit eller jeres mulige tidspunkt for deltagelse og ca. hvor lang tid samt ønske om arbejdsopgaver.
Tilmeldingsfrist er tirsdag aften, den 21. Maj
P.v. gruppen for ”Gør det sammen”
Tommy Skov, Pakhusstræde 11, 3. Th – mail: t-skov@os.dk
Glenn Bernstein, Pakhusstræde 9, 1. Th – mail: glennbernstein@webspeed.dk